14 pomysłów na prezent walentynkowy.

Walentynki tuż, tuż, a problem każdego roku jednakowy.
Nie czarujmy się, każdy kto ma z kim i chce uczcić walentynki, musi mieć na nie pomysł. Ale skąd dobierać kolejne pomysły każdego kolejnego roku? W końcu wypada wymyślić coś nowego, ażeby bez przypału obejść się mogło.

Walentynki kojarzą mi się bardziej z czymś sentymentalnym niż drogimi prezentami. Wszędzie tyle miłości, wspomnień i serduszek, że chyba nie ma czasu biegać po jubilerach za drogimi kolczykami.
Leć i zaparz herbatkę bo za chwilę odczujesz jak się pociłam podczas główkowania nad tym pozornie błahym wpisem! Zaczynajmy.

Wiem, że moi czytelnicy to też panowie i serdecznie Was witam. Za chwilkę, przedstawię 7 pomysłów na prezent dla panów i kolejne 7 na prezent dla pań. Tym razem dajmy  pierwszeństwo chłopakom, bo jak wszyscy wiemy, większy problem stanowi obdarowywanie właśnie ich!


Miało nie być materializmu, miało być romantycznie.

1. Dla każdego smakosza kolacja się nada!
Może być fajnie, romantycznie, a przede wszystkim smacznie. Większość facetów ceni sobie         kuchnię, a co dopiero dania swojej kobiety! Przygotuj coś dobrego, może ulubionego, mile zaskocz. Może do tego dobre wino?
Przyznam się, że zawsze kiedy zdarza mi się ugotować coś dla mojego faceta to spotykam się z dużym podziwem z jego strony. Być może dlatego, że gotowanie za nic mi nie idzie i muszę serio się postarać, żeby w końcu wyszło? eee.

2. Zdjęcie/album.
Jeśli kuchnia nie jest Twoją mocną stroną to polecam zająć się czymś materialnym, ale sentymentalnym. Wystarczy zwykła ramka z Waszym zdjęciem, może cały album? Wszystko zależy tutaj przede wszystkim od długości związku. Jeśli macie za sobą kupę czasu razem, możesz zrobić kawał dobrej roboty segregując Wasze wspomnienia. Jeśli nie, albo po prostu album nie przypadł Ci do gustu, wspomniana wcześniej ramka na pewno się sprawdzi. Będzie się świetnie prezentować na jego biurku.

3. Wyżej były zdjęcia a teraz ich rozszerzenie.
Kubek, poduszka, kalendarz z Waszym zdjęciem? To coś naprawdę wyjątkowego. Na stronie uwolnijkolory.pl działa oferta walentynkowa. 19.99zł za kubek, czy 18.90zł za fotokalendarz. Tak to możliwe. Jeśli zabierzesz się do projektu swojego prezentu już dzisiaj to z pewnością paczka przyjdzie na samiutkie walentynki.
Sama korzystam z usług tej strony więc mogę szczerze polecić. Są wiarygodni. (a i to nie jest nic sponsorowanego:*)

4. Pośmieszkuj i kup czerwone bokserki z uroczą walentynką. A do tego jakaś karteczka.Nie każdy prezent musi być poważny. Może macie tak jak ja 3,4,5 walentynki na karku? W takiej sytuacji jesteście zżyci ze swoją połówką więc dobry humor w ten dzień nie zaszkodzi. :D

5.Gadżety dla kierowcy (breloczek, zapach) + zawieszka przypominająca mu o Tobie. Te poniżej znajdziecie na allegro. Cena nie jest duża, a coś takiego super się nada dla każdego faceta kochającego kierownicę!






















6. Ubrania dla par.
To my, kobiety częściej interesujemy się garderobą. Może pozwolisz sobie na wydatek i kupisz dla Was przydatną i "walentynkową" rzecz?


7. 365 karteczek, z miłym słowem na każdy dzień roku. 
Jeśli masz trochę więcej czasu i chęci, przygotuj słoik z karteczkami, dla swojego chłopaka. Z pewnością będzie mu miło kiedy każdego dnia, przeczyta od Ciebie coś miłego, co mu o Tobie przypomni. :)


Teraz coś dla kobiet. Myślę, że znajdziesz coś dla romantyczki jak i kogoś, kogo serduszka nie kręcą. Leć na dół. Powodzenia! :D

1.Czerwone róże. 
Mają pierwsze miejsce bo kocham kwiaty. Serio. Zwłaszcza róże. Wydaje mi się, że stanowią one wspaniały prezent walentynkowy i w ogóle każdy. Która kobieta mogłaby się nie zachwycać ich zapachem i widokiem?

2.Kino.
Weź ją do kina, wybierz film w jej guście. Jeśli nie chcesz brać decyzji co do tego wyboru na siebie, pozwól jej wybrać. Kino nie jest żadną wielką niespodzianką, więc wcześniejsze plany co do spędzenia tego dnia nie będą przeszkadzać.

3. Zabierz ją na kolację.
Mało jest okazji, które można uczcić w ten sposób. Zamów stolik i pozwól czuć jej się wyjątkowo. Walentynki są doskonałą okazją ku temu. ;)

4. Niespodziewany wyjazd. 
Jeśli wcześniej go nie planowałeś, możesz postawić na jednodniowy. W Polsce serio można znaleźć wiele ciekawych miast. Sama ciągle czuje potrzebę zobaczenia dokładnie tego kraju. Wspólny spacer, zwiedzanie i cały dzień razem może pozostawić fajne wspomnienia.

5.Miś.

Duży przytulasek to świetna ozdoba pokoju. Co dopiero kiedy został podarowany przez ukochaną osobę? Duży czy mniejszy z pewnością się sprawdzi. A w żadnym sklepie ich nie brakuje. :D

6. Spacer, wspólne puszczanie lampionów + urocza kartka walentynkowa. 
To naprawdę może się sprawdzić. Zima w tym roku super nas zaskakuje (co prawda nie wiem jak będzie 14 lutego) i mroźny wieczór może być fajnym towarzyszem. Ciche i spokojne spędzanie czasu zwłaszcza dla par z mniejszym stażem może okazać się strzałem w dziesiątkę!

7.Zakładka o tematyce miłosnej do książek + pudełko czekoladek i kartka walentynkowa.
Maniaczki książek rozumieją potrzebę zaznaczania przeczytanych stron. Zakładka z serduszkiem może być okey. Słodycze też mogą się sprawdzić, no bo czemu nie? ;)



Jak widzicie pomysły na prezent dla obu płci można również łączyć, wykorzystać zamiennie.
Starałam się, żeby nic się nie powtórzyło. W końcu chciałam być dziś(jest 00.03) kopalnią pomysłów! Numerki od 1 do 7 nie są przypadkowe. Prezenty uszeregowałam według mnie od tego najtrafniejszego.
Walentynki są jednym z tych wyjątkowych dni w roku. Staraj się nie odkładać tego dnia i upominków na kolejny. Staraj się starać organizować wszystko przed czasem.
Osobiście doceniam takie rzeczy. Głupio jest nie znaleźć czasu na dosadne przygotowanie się na ważniejsze dni. To ta okazja, co do której ważna jest organizacja. Nie ma wymówek.


Do walentynek został tydzień. Mam nadzieję, że z niektórymi punkcikami nie przyszłam za późno.
Koniecznie dajcie znać w komentarzach jakie Wy preferujecie prezenty na tę okazję? Stawiacie na dużo i materialnie czy prosto i sentymentalnie?
Może w czymś pomogłam? Będzie miło jeśli się wypowiecie.
Pozdrawiam i wszystkiego miłosnego życzę! :D














17 komentarzy:

  1. Wspaniałe pomysły :) .. świetne są właśnie albumy - książki ze zdjęciami.. bluzy też są świetną opcją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sympatyczne takie ubrania, faktycznie. Rodzicom na rocznicę sprawiłam własnie kalendarz ze zdjęciami i sprwdził się fantastycznie. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Super pomysły :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ta zawieszka do auta, właśnie myślę nad jej zakupem, bo mój ukochany baaardzo lubi jeździć... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobała. W sumie wpadłam na nią przypadkiem. Wcześniej nie wpadłam na coś takiego.:D

      Usuń
  4. Bardzo fajne pomysły! Sama jeszcze nic nie wymyśliłam i pewnie wykorzystam coś z Twoich propozycji :)
    XYZQUI

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz kolejny stwierdzam, że kobiecie jest o niebo łatwiej zrobić prezent niż mężczyźnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Szczerze powiem, że kiedy pisałam ten wpis, ominęłam napisanie 3 punktów dla mężczyzn i poleciałam do kobiet. Później wróciłam i pociłam się przy pomysłach na prezent dla facetów. Masakra.. :D

      Usuń
  6. Lubię jak prezenty walentynkowe są osobiste, Twoja lista jest pomocna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miałam taką nadzieję. :D

      Usuń

LOREM IPSUM DOLOR

Copyright © 2014 Ilunga Blog , Blogger